lørdag 23. oktober 2010

Dag 23 - Avslappende dag på Campus

I dag har det strengt tatt ikke skjedd så mye. Vi har sovet lenge, prøvd oss på lokal hurtignuddelmat, smakt på en ny lokal saft (Maaza, med like mengder mango og sukker) og ellers bare slappet av. Det var overskyet i dag, så vi ble hjemme fra svømmebassenget. Og siden vi generelt sett var late i dag ble det heller ingen tur til fortet nede i sentrum. Vi får ta det en annen dag, noen dager er det bare veldig greit å kaste bort hele dagen... Jeg plukket fram den nest siste pakken Freia Melkesjokolade, for å feire den første dagen uten noen ting å rekke.

I kveld blir det mat på vegetarrestaurant for oss alle til ære for vår kjære vegetarianer som hver dag finner seg i å spise på non-veg restaurant, og jeg er som alltid spent på om Eirik og Christian skal klare å finne seg noe spiselig.

Til Torgeir: Håper turen til Polen går greit i morgen! Det blir sikkert kjempebra:) Jeg gleder meg til å høre hvordan det var!

Eirik vil hilse til Victor (mens han sitter og sliter med et eller annet på Final Fantasy Dissidia): "På tie du kom å såg!"

2 kommentarer:

  1. Nå var det en lang stund siden sist jeg var innom her, dere er aktive og bloggen vokser! Jeg skal lese mer i morgen kveld, da har jeg noe alenetid på hotell i Stockholm. Nå skal jeg ta med Amanda & Adrian og vi skal ut og nyte 3,6 grader pluss med blå himmel og friske vindpust. Fønni nok har også vi tenkt på badebassenget som en opsjon... ;)

    SvarSlett
  2. Kjempespennende å følge med på bloggen, Lene. Du er kjempeflink. Hanne har hjelpt meg.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlett