tirsdag 2. november 2010

Dag 32-33 - Forkjølelse og regnvær

Det har ikke skjedd så mye spennende de siste dagene for min og Eiriks del. Jeg ble skikkelig forkjøla i helga, og siden dagene her er lange (og jeg synes pasientene virker syke nok uten mine forkjølelsesvirus) har det blitt et par slappe dager i Bergen House.

Så, blant de små høydepunktene de siste dagene kan jeg jo nevne at Eirik og jeg har hatt et par runder massiv mauruttrydning fra både sekken min og nattbordet (der en dråpe brus på bordet tiltrakk seg en hel arme av maur). Eirik har prøvd å lære meg litt sjakk, og vi har funnet ut at det kommer til å ta lang tid... Jo, og de andre i gruppa fant ut at når alt overflømmes under regnskyllene kommer det tusenvis av kakkerlakker ut fra skjulestedene sine.

Vi har også bestilt hotell i Mysore til helgen, og billetter til Diwali-feiring tordag kveld. Jeg gleder meg til begge deler:)

Her er et kart i Google med stedene vi har besøkt så langt. Zoomer du inn skal ihvertfall hotellene/stedene være nøyaktig avmerket, selv om bilreisene kanskje kan ha tatt andre småveier enn jeg har trodd...
Trykk her for å se Google-kartet!

1 kommentar:

  1. Hei Lene og Eirik!

    Så artig for gamle tanter å få følge deres spennende reise! Har fulgt med en stund, men har ikke helt forstått at jeg kan skrive til dere. Av nytt herfra, kan jeg melde at Stian fikk lappen 1.oktober, luringen...
    Skulle nok vært med dere, mye flott til RLE undervisningen min.Men jeg får lese videre.. Lykke til!

    SvarSlett