søndag 28. november 2010

Dag 58-59 - Flytur og Goa

Dette blir et kort innlegg, har bare noen minutter igjen av de rådyre 30 minuttene med internett jeg har kjøpt meg.

Flyturen hit gikk bra, selv om de seks timene vi måtte vente på flyplassen (vi dro sammen med alle de andre fra Bergen, selv om de reiste fem timer før oss) var fryktelig lange. Indiske fly virker like trygge som norske, så ingen grunn til bekymring der.

I dag har vi solt oss og badet i bassenget på hotellet (slitne etter i går, så valgte letteste løsning). Jeg har blitt fryktelig solbrent på ryggen, så skal ihvertfall ikke klage på å ha fått for lite farge! Selv om jeg gjerne skulle hatt en annen nyanse... Eirik og Christian slapp mye lettere unna, men sånn går det når man er lys og fregnete.

Ellers har vi vært nede og sett på stranda (mye folk!), kjøpt aloe vera-krem og spist middag, før Eirik prøvde å lære meg biljard. Det gikk ikke så forferdelig dårlig, men heller ikke så veldig bra.

Alt i alt har vi det veldig bra her, selv om det ikke er mye som minner om første søndag i advent;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar