torsdag 30. september 2010

Visum mottatt, snart klart til tur!

Etter mye om og men fikk vi omsider visumene våre i dag. Det var en lettelse! Koffertene er fortsatt bare snart ferdigpakket, men de nærmer seg ferdige nå. Flyet til Stavanger går i kveld kl 2225, så det er ennå tid for noen siste innkjøp i byen. Fra Stavanger går turen til Frankfurt i morgen tidlig kl halv åtte, der vi skal møte de andre. Resten av gjengen fikk direktefly fra Bergen til Frankfurt i morgen tidlig, men Eirik og jeg bestilte litt for sent og må ta turen innom Stavanger. Heldigvis får vi overnatte hos foreldrene hans i Sandnes fra torsdag til fredag.

Det kjennes ganske rart å skulle dra ut på tur for å bli borte i 2,5 måned langt borte i India, men jeg reiser med kjæresten min og gode venner, så jeg har stor tro på at det blir bra:)

2 kommentarer:

  1. Så godt å høre at alt er i orden! Det blir nok kjempebra :) Gleder meg til å prate om det store utland til jul!

    SvarSlett
  2. Flott idé med blogg, jeg håper det byr seg muligheter til å oppdatere jevnlig og gleder meg til inntrykkene østfra!

    SvarSlett